REGULAMIN HOTELU
1. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15.00 w dniu przyjazdu i trwa do godziny 11.00 dnia następnego.
2. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia gość powinien zgłosić w recepcji do godziny 10.00 dnia, w którym upływa termin pobytu. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę możliwości.
3. Nie opuszczenie pokoju do godziny 11.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu. W przypadku gdy nie ma możliwości przedłużenia doby, hotel może komisyjnie spakować rzeczy gościa a następne umieścić je w przechowalni bagaży.
4. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, także w czasie trwania pobytu.
5. Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokojach od godziny 7.00 do godziny 22.00.
6. Cisza nocna w hotelu obowiązuje w godzinach 22.00 – 6.00.
7. Gość hotelowy jest w pełni odpowiedzialny za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy, bądź osób go odwiedzających.
8. Odpowiedzialność hotelu za utratę lub uszkodzenie pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności, innych rzeczy i przedmiotów wartościowych albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, w przypadku gdy nie zostaną one oddane do depozytu w recepcji.
9. Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju hotelowym przez wyjeżdżającego gościa będą odesłane na jego prośbę pod wskazany adres, na jego koszt. W przypadku braku dyspozycji odesłania przedmiotów, przedmioty te hotel przechowa przez 2 miesiące.
10. Ze względów bezpieczeństwa przeciwpożarowego zabrania się zapalania świec oraz używanie takich urządzeń jak: grzałki czy inne urządzenia elektryczne niestanowiące wyposażenia pokoju, oraz hotelu.
11. Dzieci na terenie hotelu nie mogą przebywać bez opieki dorosłych.
12. Na kręgielni, w restauracji i innych punktach gastronomicznych, a także lobby barze, goście nie mogą przebywać w szlafrokach, strojach plażowych itp.
13. Na terenie całego hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia poza miejscami specjalnie do tego wyznaczonymi (pod groźbą kary finansowej w wysokości
3 000zł).
14. W przypadku naruszenia postanowień regulaminu hotel może odmówić dalszego świadczenia usług na rzecz osób, które go naruszają. Osoby te zobowiązane są do niezwłocznego zastosowania się do żądań obsługi hotelu, w szczególności zapłaty za wyrządzone uszkodzenia oraz niezwłoczne opuszczenie hotelu.
15. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy poprzez wyrządzenie szkody w mieniu hotelowym lub gościa, lub szkodę na osobie dotyczącej gości, pracowników hotelu lub innych osób w nim przebywających, albo też w inny sposób zakłócił spokój hotelu.
Dziękujemy za przestrzeganie regulaminu
Pracownicy i Dyrekcja Hotelu.
STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH W HOTELU KRYSZTAŁ CONFERENCE & SPA
Uprzejmie informujemy, iż zgodnie z nowelizacją Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, 15 lutego 2024 roku weszły w życie dodatkowe przepisy mające na celu zapewnienie ochrony małoletnim, którzy stali się ofiarami przemocy (tzw. Ustawa „Lex Kamilek”). Na mocy tej Ustawy przedstawiciele m.in. branży hotelarskiej zostali zobowiązani do identyfikacji relacji między dorosłym gościem a dzieckiem, tj. ustaleniem, czy osoba dorosła jest rodzicem/opiekunem prawnym małoletniego, z którym przyjechała i czy dziecko nie jest w danej sytuacji narażone na niebezpieczeństwo.
STĄD WAŻNA INFORMACJA DLA PAŃSTWA: Jeśli dziecko, którego dotyczy rezerwacja, przybędzie do hotelu/obiektu i będzie meldowane przez osobę, która nie jest jego rodzicem bądź opiekunem prawnym, obowiązkiem pracownika recepcji będzie wymaganie od tej osoby przedłożenia OŚWIADCZENIA RODZICÓW/OPIEKUNA PRAWNEGO O ZGODZIE NA POBYT DZIECKA POD OPIEKĄ DANEJ OSOBY. Wspomniana sytuacja dotyczy nie tylko osób niespokrewnionych z dzieckiem, ale również m.in. dziadków czy wujków małoletniego, którzy nie są w danym momencie jego opiekunami prawnymi. Z góry prosimy o wyrozumiałość wobec naszego personelu, który zgodnie z ww. nowelizacją został zobowiązany (pod groźbą kary) do identyfikacji relacji między dzieckiem a osobami, z którymi pojawia się ono w hotelu/obiekcie, ale również realizuje to zobowiązanie przede wszystkim w trosce o dobro Państwa dzieci i Ich bezpieczeństwo.
1 Maja 19
58-580 Szklarska Poręba
form.successMessage